štvrtok 12. júna 2008

Golfový blog

Toto prvý uvítací príspevok v mojom novom golfovom blogu.
Prečo blog o golfe?

Nuž, pretože si myslím, že na Slovensku je veľmi málo informácií o golfe a možnostiach okolo neho. Teda, informácie sa dajú nájsť, ale nie na jednom mieste.
Musíte preskákať množstvo stránok aby ste našli čo potrebujete.
Viem to, pretože som nedávno sám začal hrať golf a tak som potreboval nájsť množstvo informácií o golfových pravidlách, o tom ako sa počíta hrací hendicap, o golfových turnajoch, alebo o golfových ihriskách na Slovensku či v okolitých krajinách ako sú Čechy, Maďarsko, Rakúsko a pod.

Taktiež som potreboval golfovú výstroj - vybavenie. No a nechcelo sa mi kupovať hneď to najdrahšie. A našiel som aj 70-85% zľavy.

Tak som si povedal, že skúsim spraviť takýto blog, kde budem postupne pridávať užitočné informácie pre začínajúcich golfistov a možno aj pre tých viac pokročilých.

Dúfam, že si tu nájdete to svoje.