nedeľa 5. júna 2011

Železá Cobra S3 - recenzia

Dostali sa mi do rúk nové palice Cobra S3 z dielne Cobra Puma. Na prvý pohľad vás zaujmú svojou dvojfarebnou kombináciou, ktorou sa Cobry na prvý pohľad odlišujú od ostatných želiez a to je čierna so žltou, kedy čierna je aj na líci palice. Palice sú pekne vyvážené a grip sa príjemne drží. K dispozícii k nim môže byť aj cart bag Cobra C-11, ktorý je k dostaniu v troch farebných verziách.

Čo ma zaujalo ako prvé, bola práve čierna farba na líci a krčku palice. Dôvod je jednoduchý a pritom veľmi praktický - atraktívna tmavá farba hlavy pri založení neoslňuje a môžete tak hrať aj za veľmi slnečných dní, bez toho aby Vám palica hádzala do očí nepríjemné odlesky. Geniálne, že? :)

Avšak to nie je zásadna novinka, ktorú tieto palice ponúkajú. Tou prevratnou novinkou u želiez je deväťbodový sweetspot, ktorý rovnako ako u driev Cobra S3 maximalizuje sweetspot pre optimálne rany. Za oblasťou sweetspot je skrytá termoplatiscká uretanová vložka, ktorá tlmí nežiaduce vibrácie a zároveň šetrí hmotnosť, ktorá bola rozmiestnená do optimálnych miest pre najlepší výkon. Pätka je strednej šírky a tvarovaná tak, aby ľahko prechádzala rôznymi terénmi.

Model S3 je určený pre hráčov a hráčky s HCP 35 a nižšie. V štandardnej konfigurácii sú osadené veľmi kvalitnými oceľovými shaftami Nippon 1030, ktoré majú miesto ohybu pre stredne vyššiu trajektóriu letu loptičky. Grafitové shafty sú v štandarde tiež veľmi kvalitné a to Aldila NV-3 v tvrdosti Lady, Senior, Regular a Stiff. Tieto palice si možno v autorizovaných strediskách nechať upraviť (a kvôli záruke odporúčam naozaj len autorizované strediská). Síce si na ne pár dní počkáte, ale zato budete mať istotu, že vám budú perfektne sedieť v ruke.

Vyberte si z ponuky golfových palíc za slušnú cenu.